Liiiite vi fortsätter köra på 'liiiite'

Publicerad 2010-09-29 19:38:56 i Allmänt,

Bara för att det är så jävla grymt. Vem fan orkar vara dryg och seriös och säga 'lite'? Nej, inte då jag. Och inte Milka. Och inte Sjöberg. Och defenitivt inte Marre som just startat en blogg och redan börjat båda rubrikerna med 'Liiiite' hahaha!


Har varit yber duktig idag tycker jag. Pluggade på som ett psyk på matten, behövde bara hjälp två gånger!! ;o
Sen har jag hängt tvätt, sålt tre av mina platspåse påsar, möblerat tillbaka sängen, gjort klart engelskan, börjat plugga matte hemma, men fastnade direkt. Men jag försökte iallafall. Det som räknas!

Nu ska jag fara ut och springa en kortis. Sen om jag orkar och hinner, så ska jag färga mitt hår. Måste göra det på mig själv , för jag vill ju liksom kunna gå ut imorgon ;) haha.


ps. Fick just sms av Milka. Tror ni inte det står ' Liiite kul kanske ;) ' HAha!




Kommentarer

Postat av: Marre

Publicerad 2010-10-02 17:32:16

Hey lina var är min länk? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela