Konungens återkomst

Publicerad 2010-09-10 18:33:46 i Allmänt,

Lina du är för go.
Jag vill hos dig en dag bo.
Vi är två stjärnor i mål.
Det måste vi fira med massor av bål.
Men stopp, du är inte myndig min vän.
Du kan vara lugn, jag sveper det sän!

Tagga till partej!


En sådan här gullig dikt har jag nog aldrig fått tidigare ;)
Det stod på mitt engelska papper när jag kom tillbaka till klassrummet.
Jag undrar om det kan vara den misstänksamma Elin the great som varit i farten. Hihi;)
Inte helt omöjligt eftersom att hon satt vid min bänk medan jag var borta, för hon var och hälsade på mig!! :D




Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-09-10 22:03:41

Hahaha! Jag har då inte rört dina grejer. Skyll inte på mig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela