I feel like the King of my world

Publicerad 2010-09-01 19:52:33 i Allmänt,

Ja men att nu äre ju så här att jag fick en order av Oliver att jag måste lägga ut Dagens Outfit bilder, annars får jag tydligen inga läsare. Men haha, njaa, jag tror ju inte att det lär hända varenda dag. Men nu hade jag ändå tagit en igår, och bara för att så tog jag en idag också då;) hahaha

 

Vi gillar Gina Tricot ;)


Nu är det Fångarna på Fortet! Det ska vi kika på. För alla andra är ju så dryga idag. ;)

Milka o Marre, voi voi. Skulle träffat Elin också, men jag har varit och övningskört och massor. Kanske ser henne senare. Yoo broo'! peace out!

Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-09-02 12:21:04

höhö sexigt bryyden ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela