Du ska få igen!

Publicerad 2010-09-03 23:43:17 i Allmänt,

Jag får ju snart spunk på min dator! Den bara tjorvar när jag ska läsa bloggar, ser typ inte att folk uppdaterat först dagen efter, fast jag uppdaterar sidan. Och nu ser jag inte ens mina egna inlägg!! åhh.


Jag och Milka har varit ute och cyklat och nu har jag ont i halsen.. Skulle nog varit bättre att titta Sagan om de två tornen m Julia, Sanna och Ellinor. Då hade jag inte blivit förkyld iaf;p

Imorgon är det fullspäckat schema. OAFF har hemmamatch och vad är det om inte jag & Milka tittar? Sen har Pajala hemma match så den ska vi också se :D Efter det får vi väl se vad vi hittar på, vi ska då fan bojkotta allt där gruset är ;) liika lika att vi tar en bastu och spelar tuffa. Jag tror det!

Johan det är bäst att du passar dig nu, för spelar man ett spratt på mig då ligger man illa till!! ;D

Godnatt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela