Det här med rubriker liksom kommer och går.. ;p

Publicerad 2010-09-27 22:37:55 i Allmänt,

Blev en hemma-sittar-kväll. Råkade somna framför tvn i hela tio minuter! Sen orkade jag inte börja fara ut lr något så jag har kollat Halv åtta hos mig och Svenska New York fruar ;)
Det tar faktiskt i att erkänna det, men det är verkligen bara skämmiga tanter med i det programmet, måste ju bara säga att Hollywood fruar är såå mycket coolare ;) hahaha

Nu är det dags att läsa vad alla ni bloggare har att säga denna ljuvliga måndagskväll, så jag hoppas att jag får något att läsa överhuvudtaget! Ni brukar inte alltid vara så bra på det här m uppdatering, tänk på stackars mig som har lite att göra och vill läsa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela