Tidsfördriv

Publicerad 2010-10-04 23:45:20 i Allmänt,

Det här är ju verkligen intressant. not. Men känns ovärt att göra en sån här om man bara raderar så jag slänger upp den. Vet ändå att det typ inte är någon som orkar läsa men haha jag hade lite att göra, okej?


Vem?
Vem sov hos dig senast? Det var ganska länge sen, men måste nog varit Sussi ;p
Vem tror du tänker på dig just nu? vem gör inte? ;)
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? Milka!
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? andreas
Vem har du senast ringt ? Evert
Vem chattade du med senast? Oliver
Vem kommer du aldrig att förlåta? haha orka vara så surig, ge alla en andra chans ;)
Hur löd ditt senaste sms? haha jag äter också det ;p hihi
Och vem var det ifrån? Martin


Vad?
Vad får dig att bli rädd? jag är inte rädd för något ;)
Vad gjorde du i helgen? Kollade Bert-Den siste oskulden och spelade vändtia m Milka! ;)
Vad skulle du gör fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? går nog inte att föreställa sig.
Vad har du på dig just nu ? hahah vilken fråga, svart spetsnattlinne, låter ju nästan som ett skämt men Milka vet att det stämmer. haha fan det där lät fel, men hon såg faktiskt när jag köpte det ;)
Vad tänker du på just nu? när jag o Milka var i Blekinge
Vad för mobiltelefon har du? Nokia 5530 xpress music
Vad är det för färg på din vänsta strumpa? har inga haha

Är?
Är du snygg? aa men självklart
Är du brunett? yes sir
Är du orolig för något just nu? nej
Är du lycklig? aarå ;)
Är det snyggt med rosa strumpor? nej
Är du kär? kanske det kanske
Är du mysig? såklart!
Är det snyggt att vara riktigt smal? nej , tror jag inte
Är du ensam just nu? mm :(
Är det soligt ute? nej mörkt som tusan

Har?
Har du någonsin ljugit för en vän? Ja
Har du blivit sviken av en vän förut? Ja
Har du plattat håret någongång? Ja
Har du en pojkvän/flickvän? Nej
Har du något husdjur? Nej
Har du gått ner i vikt? Ja
Har du hål i naveln? Ja
Har blåa ögon? Naaae, jag har gröna
Har du varit i Asien? Nej

Vill?
Vill du ha breda höfter? nej?
Vill du vara smalare? kanske det
Vill du ha en hund? isf en chihuahua ;)
Vill du att det ska vara sol just nu? nej nu ska jag ju sova!
Vill du vara singel? Ridin' solo ;) nae inte vet jag :p
Vill du sova just nu? snart

Kan?
Kan du cykla fort? helt sjukt snabbt går det!
Kan du sminka snyggt? nej
Kan du springa långt? nja, om jag vill
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? aa
Kan du bita dig i tån? jo, fast jag skulle inte göra det :s
Kan du vara sparsam med pengar? hyffsat
Hur vill du ha det i ditt rum? minimalism
Hur vill du bo? som jag gör :)
Hur är ditt drömjobb? hemmafru! ;) naat lr kanske hihi jag vet inte ;)
Hur mår du egentligen? suveränt ;)
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? helt perfekt för mig ;)
Hur vill du att en kille/tjej ska visa intresse för dig? ringa/smsa, vela ses :p
Hur många solglasögon äger du? 2 tror jag
Hur länge ska du vara vaken idag? sängen bums efter det här!
Ska du sova snart? Ja
Ska du utomlands i år? Nej
Ska du ha något svart på dig imorgon? får se
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? bruna tror jag
Ska man va lång eller kort när man är kille? lång
Ska du duscha i morgon? Jo
Ska du köpa något i veckan? Har inte precis funderat på den saken ;p
Ska vi sluta ställa frågor nu? aa tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela