Ain't no mountain high enough ;)

Publicerad 2010-10-25 16:52:45 i Allmänt,

Det är ju knasigt. Jag vet inte riktigt vad jag umgås med för folk, hihi.
Under lunchen satt dom och diskuterade (typ tio st), om man väger lika mycket på månen som på jorden. Shit alltså. Tror dom tillslut kom överrens om att massan är samma på båda ställena, men att en våg inte skulle visa samma pga dragningskraften typ haha.
Sen ledde det ena till det andra så det slutade med att de inte kom överrens om tiden går långsammare på jorden.
Men det beror på vad man syftar på när man säger tiden, för alltså, självaste timmarna och minutrarna är ju exakt lika långa i rymden som här på jorden, men det går mer timmar på ett dygn där ute.
Om det nu var så Atle sa, haha och jag förstod precis vad han menade, hihi vad stolt jag blev ^^
Så gick jag och förstörde det med att säga åt Evert att jag var grym på kemi, haha då skrattade han och sa att det här var fysik... hm. ;)

höhö

 

 


 

 

Ska fara och jobba på ett tag, börjar halv sex. Sen ska Julia klippa mitt hår :)

Och förövrigt, sån där onödig fakta, så har det ryckt i mitt öga hela dagen haha, skit störande.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-10-25 21:27:38

Hahaha du är så jävla smart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela