Oh try and catch me now

Publicerad 2010-10-29 17:26:24 i Allmänt,

Vad störande att titta tv när sändningen bryts typ var tredje minut, om inte oftare. Det måste vara snö på taket, på parabolen alltså. Blä. Kan ingen klättra upp dit och sopa? skulle vara super snällt, för nu är det så här att en liten fjant jag sitter här och är proppmätt och orkar knappt lyfta baken från soffan, så jag tänker inte klä på mig massa kläder, hämta en stege, klättra upp på taket och sopa. Haha gnäll mer ;)

Blev tyvärr ingen bio ikväll, det var ju lite trist. Men då får vi ta och göra det någon annan gång :)
Så får se vad som händer senare, Milka kommer hit på ett tag, sen ska vi glotta när Jullan färgar Elins hår :P

Nej, nu ska jag ta och lyfta mitt as från soffan och fixa håret! Hahahahaha

 

Blev ruskigt sugen på min panacotta..

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-10-29 18:06:50

oh vad gott! Du och milka kan ju göra det medans jag blir färgad ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela