köp guld

Publicerad 2010-10-19 13:15:49 i Allmänt,

Alltså jag menade ju att jag har rensat alla inlägg i bloggen ända från när jag började skriva, typ oktober 2008. Inte att jag rensat bloggen i två år som det lät när jag läste igenom det nyss haha ;) men jag var så less igår så orkade inte ens kolla om jag skrivit fel.


Idag har vi breakdance på idrotten, ni måste ju hålla med om att det är ganska coolt alltså ;)
Elin skulle komma och kika också, haha ska inte säga vad jag sa till henne, blev ett litet missförstånd, men vi har Johannes som vikarie iallafall ;p
Jobbar efter skolan, sen ska jag och Milka kolla några hobbylirare möta kolari i innebandy 18.15!

INTE LÄNGE KVAR NU LIKSOM! ;)

Kommentarer

Postat av: Henriikka

Publicerad 2010-10-19 14:55:52

ååå, jag vill också kolla den matchen juuu.. Jag kommer och stör er då om det går bra :) vill inte sitta där ensam som nå offer ;)))

Postat av: Elin

Publicerad 2010-10-19 17:35:15

Hahahahaha!!! Sjukt graciösa var ni också ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela