'jag har varit på bun'

Publicerad 2010-10-24 20:58:18 i Allmänt,

Ojoj. Här var det toooomt.

Hör jag någon säga rubriken igen så blir jag fan galen. Emil har sagt det sen lunchtid idag, 18 mil i bilen med han som sa det om och om igen. Shit!


Igår var vi och tittade när några band spelade musik i dagcentrat.
Idag har jag varit i Haparanda på ikea och massa leksaksaffärer. Haha shit vad jag är less på sådant, nu vill jag åka till lule och handla lite kläder, till mig själv!

På lovet ska jag iallafall till Kiruna,. Där borde jag ju hitta något ;p

Sen vi kommit hem har jag bara suttit här i soffan och kollat en film och ätit godis, det är emot mina principer haha. Men aaja, det är ju fortfarande helg så. Men jag har ångest för att jag inte har tränat sen i torsdags, nog för att simningen var ganska tung i fredags, men jag känner att det börjar vara dags för en springtur. Men det är ju så halt på kvällarna nu. Och det är då det är som skönast att springa. Hm. Hursomhelst så ska jag inte göra det idag. Ska fortsätta kvällen med att fetta framför en till film på tv. Det låter underbart!


Hihihi, Elin nu fick du något att läsa. Jag ber om ursäkt för min dåliga uppdaterande under helgen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela