Fotbollssöndag

Publicerad 2010-10-03 20:20:06 i Allmänt,

Vad kul när ni kommenterar så mycket. Blir roligare att komma in här när jag har något att läsa :)


Ja det kan man ju lugnt säga att det varit. När jag ringde och väckte Milka och Marre lät det som att det skulle ta hela dagen för dom att stiga upp, så jag for iväg med mamma, pappa, Emil, Emma och Johan och grillade typ vid kaunis. Så just när jag kommit fram ringer Snipertano och frågar om jag ska med och äta på frasses. Då var Sjöberg så snäll och kom och hämtade mig så for vi och åt allihopa.
Skulle bara kolla Man City- N'Castle , men det blev lite Lvp-Blackpool och Chelsea-Arsenal också. Haha efter ca. fyra timmar började det bli ganska drygt ;p

Människor kan vara väldigt svåra. Man kan inte förvänta sig något av vissa :)
Nu ska vi komma ihåg Römppä 2010, och tänka på allt sjukt jäkla kul som hänt ihelg!
Och nästa vecka kommer bli sjukt grym den också, vi har seriepremiär borta + en hemmamatch, födelsedag och räknar med att det blir lule på lördag också. Det kan inte bli mycket bättre. tror jag.


Det fanns en saga en gång. Jag vet inte om den fortfarande skrivs.

(bilder google.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela