en liten grej bara..

Publicerad 2010-10-14 22:22:36 i Allmänt,

Förresten så nämnde Ellinor igår att det är konstigt att jag har så många besökare. (många enligt henne), för det är kanske inte precis någon stor skala att skryta om, beror ju på vem man jämför med.
Men hursomhelst, för hon sa att det är ju klart att hon och typ Julia, Milka och alla ni läser. För ni vill ju veta vad jag sysslar med om ni inte varit med mig, men att alla andra, vafan är kul för dom? ;p haha
Jaadu Ellinor, jag har inget svar på det man jag kan ju säga som så att det är riktigt roligt att ni är in här och läser. Oavsett vad syftet är. För att få veta vad jag gör om dagarna, kolla bilder, snoka lr vad tusan som helst. Fortsätt ! haha!

Nu ska jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela