Diggiloo diggiley

Publicerad 2010-10-22 20:56:43 i Allmänt,

Vad kul med halloween! Jag är alldeles fast i utklädningskläderna som finns.
En vampyr skulle vara ruskigt coolt att vara. Men om man får skippa det där 'läskiga' temat så skulle det vara skit häftigt att vara ett bi. Finns sjukt snygga sådana klänningar/dressar ;)
Mikaela tipsade om en sida som heter Maskeradkammaren, där fanns det billiga grejer. Men vill man piffa till det lite extra och satsa lite mer så fanns det en sjukt cool sida som heter Korsetten. Oj, nu blev det många länkar här men haha gå in och kolla om ni har lite att göra, man kan fastna där hur länge som helst ;)

Nu ska jag borsta mina tänder, intressant. Sen får jag se om jag ska dra på mig mjukis kläder (leggings haha (som gått sönder:()) och sätta mig i soffan och kolla Idol eller vad jag hittar på :)


update, en mygga. Säg mig, hur jäkla snyggt är det på en skala ett till tio?! NOLL. Hahahahah ofta jag skulle klä ut mig till det. Men din teori om att dom är lika coola och suger blod som vampyrer kan jag ju inte säga emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela