17 år i staden där jag växte upp och så, märker du hur fort det går?

Publicerad 2010-10-10 13:59:20 i Allmänt,

Haha helt sjukt skönt att sova! Vi var och sjöng singstar hos Sjöberg till just innan två inatt så har sovit ganska länge imorse faktiskt ;p

Varför vet jag inte, men jag har inte haft något vettigt alls att skriva den senaste veckan. Inte för att jag någonsin är vettig, men jag har inte kunnat skriva något överhuvudtaget. Och den sjukan verkar fortsätta även denna dag. Så vi ser ju om jag hittar på något att skriva senare ;p  Får se vad jag hittar på idag. Ingen som vet, ingen som vet?

 

Jag längtar redan till nästa helg. Och veckan har inte ens börjat än. Det är inte likt mig.

 

 


 

 

Förresten så är Bonnie Tyler ganska bra .. ;p

Every now and then I get a little bit lonely,
and you're never coming round...
Every now and then I get a little bit terrified,
but then I see the look in your eyes...
I need you now tonight, And I need you more than ever.

Kommentarer

Postat av: Marre

Publicerad 2010-10-12 23:50:50

Bonnie Tyler är inte ganska bra. Hon är fantastiskt bra! Iaf fyra låtar ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela