Cougar town

Publicerad 2010-10-26 22:43:57 i Allmänt,

 

Gick faktiskt ganska bra på träningen, var skönt att springa av sig. Bena var helt pumpade sen idrotten haha.

Men såklart så tog något stopp till intervallerna, jag som var taggad på 15 st, så var det bara tio. Och så kunde jag inte ens göra alla!!! Det bara tog stopp i bröstet, trodde jag skulle få hjärtinfarkt efter tre stycken haha klenis.

Men så vilade jag och gjorde två till, sen var det kört igen. Aja, får ta igen det på torsdag, då är det 20 som gäller!

Dessutom var jag med på fysen och gjorde allt . Så jag känner mig duktig och välförtjänt av en myskväll i soffan. Men nej, då har vi ju såklart engelska prov imorgon, så bara att plugga.
Fast det är gjort i reklamen i DH, så nu ska jag lägga mig och kika tv iallafall ;)

 

Haha Johan är coool.

 

Den här bilden skickade Julia och Ellinor till mig för nån vecka sen, det ser inte heelt fel ut..

 

Alla verkar tycka det är så tråkigt utan bilder, så här fick ni tre iaf ;p

 

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2010-10-27 14:57:40

Den var fan SKIT GOD, lite extra med kolasås också X)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela