Aj tusan också!

Publicerad 2010-10-11 21:19:29 i Allmänt,

Jag har försökt igen. Men det går tusan inte ner! Jag kan inte dricka thé. Det är så, ursäkta mitt språk, jävla äckligt!
Jag brände bara tungan. Blää. Nu kommer jag störa mig på det hela kvällen.


Skulle skriva här nyss, men så slog det mig att jag inte har pengar på mobilen, så jag fick stressa apmycket för att hinna till kiosken, och så tog jag cykeln, jag är seriös, jag höll på blåsa iväg, uppe på bondebacken. Och inte såg man något heller, svart som natten. Kallt som jag vet inte vad och halt som f a n.

Har fått en urgullig mössa och vantar som matchar, av Emma & Johan! :)


 

Nu ska jag kolla den här filmen. Kanske ganska gammal, vad vet jag. Men den ser vi iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela