AAHHHHH!!!

Publicerad 2010-10-25 22:18:33 i Allmänt,

Har fått skolfotot nu. Alltså blir inte jag bra nästa år så lovar jag att jag kommer tillbaka året efter och tränger mig in i katalogen med dom yngre haha! Ja jag förstår inte hur det är möjligt. Det tas ju hur mycket foton som helst på ett år och så är det alltid just skolfotot som blir hemskt haha. Den som ska tryckas i katalogen och synas för hela kommunen, det är ju inte sant alltså! :P

 

Men hejhej världen. 

Jag får väl acceptera det ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-26 10:09:14

varför lägger du ut bilden om du nu tycker att den är så hemsk?

Postat av: milka

Publicerad 2010-10-27 22:34:51

HAHAHA vilken kommentar du fått ovanstående. ;p LOOOOL.



Och vilken gullig liten emil! HIHI!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela