tjugonde november tjugohundratio

Publicerad 2010-11-21 00:54:15 i Allmänt,

Känner på mig att det här kommer bli ett kort inlägg det här också. Alltså tredje snabba för dagen, kanske lika att skriva på twitter istället. Äsch, det är så drygt.

Var super roligt hos Milka. Vi har fikat, pratat, fikat, skrattat, pratat, fikat lite till och skrattar massa mer. Typ så såg kvällen ut. Har varit en super bra dag, vinst, thaimat, och sen kalas!
Hela veckan har varit otroligt rolig, känns det som att jag gått på apu i flera veckor, medan jag i själv verket bara varit fyra dagar, haha jag längtar redan till måndag. Skulle lika gärna kunna vara det imorgon, för en söndag är onödig. Jag vet ändå inget vettigt som väntar imorgon. Får väl hitta på något grymt! 

Måndag blir det iallafall en föreläsning med en författare från USA. Ska bli riktigt intressant att lyssna på henne. :)

Nu ska jag läsa Elinstallationer och Solo. Haha vilken intressant lördagsläsning. Hoppas alla rockar på! Puss.

Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-11-21 16:22:27

hihi vad roligt att ni tyckte det var roligt! ;) puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela