till er alla.

Publicerad 2010-11-18 23:50:47 i Allmänt,

Har läst runt på lite bloggar, är så skönt när jag inte känner någon stress för att gå och lägga mig i tid, är typ två veckor sen jag fick sova ut ordentligt senast.

Men tillbaka till det jag tänkte säga, att när jag satt och läste runt, så kan man verkligen förstå hur olika vi alla är. Inget fel med det, tvärtom, jag tycker det är riktigt bra att vi vågar vara oss själva och säga (skriva) det vi tänker. Klart kan man tycka att vissa ibland är lite väl öppna, lr för privata. Men strunt samma, vill dom det så låt det vara, vi behöver ju faktiskt inte läsa. Men det är så trist när man ser hur vissa mår, försök att pigga upp er själva lite. Gör något för er själva, något som får just er att må bra, tänk inte på alla andra hela tiden. Du är den viktigaste i ditt liv.

Jag har lärt mig väldans mycket av alla omkring mig, speciellt av Milka. Hon har tex fått mig att förstå att jag inte behöver skriva allt här, först tänkte jag att det spelar väl ingen roll, men nu när jag läst igenom hur jag skrev för typ två år sedan så har jag börjat tänka på hur jag skulle reagera om två år när jag läser det här, jag vill inte ångra vad jag sagt. Så därför är jag inte lika personlig längre som jag var förut. Men det är bara för min egen skull.
Så tänk på vad ni lämnar ut så ni inte ångrar er senare.



oj vilka visa ord av en som jag, haha. Det blev konstigt. Men orkar inte läsa igenom och kolla om det är nå fel.
Och bara för att vara lite 'kärring mot strömmen' mot vad jag just predikat om, så ska jag därför skriva en liten sak. Bara för att det var så länge sen sist höhö ;)

Får tårar i ögonen av att tänka på det. Det är tufft ibland, men jag är också tuff.     ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela