Somliga går med trasiga skor, säg vad beror det på?

Publicerad 2010-11-02 15:20:18 i Allmänt,

HAHAHA det krävs fan en Johanna & jag för att lyckas! Vi är så sjuukt tröga tillsammans, (ursäkta mig hanna;).
Vi skulle ses idag, så när jag frågar om vi ska ses på stan får jag till svar :
Johanna- öhm, jag hittar inte dit :S

Haha, det är ju fan katastrof när det handlar om oss. När jag skulle hit också så fick jag minsann höra hur värdelösa jag & Johanna är på att kommunicera, höll inte på hitta fram ;D
Har suttit och pratat och nu är det någon snubbe från bostäder här som sätter upp några hyllor, sen ska vi äntligen till stan! ;)

Jag måste köpa skooor.



Missar innebandyn den här veckan. Lr åtminstone idag. Det känns lite surt men nu är det ju faktiskt lov så måste ju passa på göra att annat :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-02 16:45:33

Det är alltid härligt med ledighet! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela