Save tonight.

Publicerad 2010-11-17 21:44:24 i Allmänt,

Det är inte likt mig! Har i en veckas tid lämnat alldeles för lite tid till bloggen. Och det märks. Fast det är ganska skönt om jag ska vara ärlig. Har ju faktiskt skrivit här i ca två år, även om jag inte alltid varit lika bra på att komma ihåg att uppdatera som jag varit det senaste året, så en liten 'paus', lr det kanske jag inte ska kalla det, jag har ju åtminstone varit in en gång per dag, har inte varit helt fel :p

Idag har jag slööat på apun, jag satte upp lite vägguttag och tryckknappar, sen satt jag och kollade på och retade min handledare för att han var tvungen att jobba ;p haha. Imorgon är det sista dagen innan helgen, och killarna är typ överlyckliga över att få åka hem, det som är så fiint i underbara Pajala, jag förstår inte..

Var på ledarutbildning, och jag var inte långt ifrån att somna! Jösses vad trött jag var.
Sen har jag och Milka, fikat,fikat,fikat, och nu spricker jag snart. Bara så ni vet.
Därför ska jag inta en plats i soffan och kolla lite tv innan jag går och lägger mig. Godnatt!!! :)

As tråkigt när jag inte har några nya bilder. Men då hittade jag en super gammal bild istället hihi ;)
När kan det vara ? typ -06? ;p

Hihi världens bästa för några år sedan:)

Kommentarer

Postat av: Sis'

Publicerad 2010-11-18 21:23:10

Han är galet söt våran lilla Emil!! Men har han varit så där liten??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela