Not until you're sober.

Publicerad 2010-11-29 22:40:00 i Allmänt,

Jistanes, får nästan träningsvärk i mina fingrar, har skrivit sms hela kvällen för Frölunda vann ju liksom, så var ju tvungen att skryta lite. Hehe ;) tur att Jonathan är på min sida iallafall! Nu Ellinor vet jag hur du kände dig förut ;p
Och NSD som skrev att Luleå möter 'årets flopp, Frölunda', fuck u, där fick ni!


Nu börjar mina ögon redan bli trötta, så ska krypa ner i min säng som redan är uppbäddad så där fint, haha. Måste samla nya krafter inför imorgon, nedräkningen har börjat, och missuppfatta mig inte, det är kul. Men ändå vill jag tillbaka till det normala, så jobbigt att börja åtta, lyssna musik och slita hela dagen, komma hem och vara helt slut, duscha, gå på en promenad (om det inte är träning), kolla tv, säga godnatt åt bloggen och gå och lägga sig. Ja det är typ så mina tre veckor har sett ut. Jag vill få tillbaka kraften att orka göra saker!

Jag som alltid sagt åt Milka att jag somnar på en gång jag lägger huvudet på kudden, ja det gör jag ju, fast det är ju trist att jag gör det! För då är det helt plötsligt morgon och man är dö-trött och måste upp, det är ju as skönt att ligga vaken i sängen på kvällen, så ikväll ska jag inte somna på en gång! Hahaha udda problem jag har..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela