John Mayer - Your Body Is A Wonderland

Publicerad 2010-11-03 19:03:05 i Allmänt,

I söndags så spelade vi pictionary ett helt gäng hos Larssons.

Det här var min fina häst som galopperade, haha och Milka förstod direkt vad jag menade, det tycker jag är riktigt grymt! För jag måste säga att mina ritkunskaper inte är dom bästa ;p

 

Jag testade Johannas coola ansiktsmask från Venedig. En sån ska jag också skaffa. ;)

 

Har varit en helt sjukt rolig vecka.

Har hunnit shoppa, vara till pite, kolla film, Entourage, åka m LLT ;), äta ute och massa annat mys!

Och vet ni vad det bästa är?

Det är bara onsdag!

 

Ska ut med Milka på byn snart, är ju tjejkväll ute!

Sen tror jag det blir lite mera Entourage:)

Puss

 

And a thought crosses my mind
If I never wake in the morning
Would she ever doubt the way I feel
About him in my heart

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela