Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks.

Publicerad 2010-11-29 17:59:49 i Allmänt,

Hade massor jag tänkte skriva idag igen har jag för mig. Men nu kommer jag inte på någonting, tog sån tid att ta sig till datorn.

Var iallafall en chill dag på apun, gjorde inget roligt men mina handledare är bara för sjuka så dom gör det roligt att vara där. Men ändå skönt att det bara är tre dagar kvar, sen får jag komma tillbaka till skolan istället! Atle sa att det var tomt i skolan utan oss, ja jag vet att vi är så roliga så det är trist när vi inte är där ;)

Gick ner till gymmet direkt när jag slutade, körde mina marklyft och lite mer mage/rygg. Har så ont där nu när jag bara går omkring hela dagarna.
Sen jag kom hem så har hunnit jag duscha, spela lite hockeyspel med Emil, hänga tvätt, diska och sen äntligen fått slå mig ner här i min osköna datastol.

Ikväll ska jag bara vara hemma, klockan nio börjar ju Hollywoodfruarna på tv.
Milka jobbar idag, jag som ville träffa henne! och imorgon jobbar ju jag..



Jo förresten haha, dom sa att jag måste baka en tårta till torsdag, eftersom att jag fått vara med dom i tre veckor. HAHA dom kan ju glömma, dom som borde bjuda mig ju, hade inte jag hjälpt till hade dom inte varit klara förrän i mars. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela