Insåg just att det blev ett riktigt jälka tråkigt inlägg ;p

Publicerad 2010-11-10 21:24:10 i Allmänt,

Så vilken dag! Började med att vi hade karaktärs, gjorde i princip ingenting. Sen fick vi ju jobba lite på engelskan, samhälls och matten men annars lugnt ;)
Efter skolan knallade jag och Milka till LunaMia och jag testade lite clothes. Sen när vi var på väg till sportringen för att föra en dricka åt Marre så ringde mamma och sa att jag jobbade, hur tusan kunde jag missat det?! Fick springa till kyrkanshus och så var det tomt när jag kom! ;o då var dom i kapellet på kyrkogården, så var bara att springa dit och sen när det var slut sprang jag och Evert tillbaka hela vägen för det var kallt som bara f a n. Dessutom höll jag på hungra ihjäl och pissa på mig! ;p

Har just ätit en macka med en konstig marmelad på. Ville bara säga det. För det var ovanligt att jag åt annat än apelsin marmelad;)

Min apu är fixad! Haha Rune sa det till mig redan igår, det är han som ringt och fixat det. Skämmigt att komma dit på måndag morgon när jag inte ens pratat med någon där ;p Vet heller inte hur jag ska hitta till den konstiga delen på sjukan där dom håller till och bygger om. Han försökte rita en karta så jag ska hitta rätt men vi får ju se hur det går ;D Och grymt skönt att dom jobbar in fredagarna, så får jag långhelg ;)

Sen har Milka gått och kommit på en sjuk idé. Jag vet inte varför jag lyssnar på hennes dumma grejer men får väl ta och göra det nu då. Bara för att jag är så snäll och gör som hon säger! ;)

Skulle egentligen kolla fotboll, men jag orkar inte sitta och trängas med MArre och sjöberg, nu skrev han just att Erik och andreas också skulle kolla, men tror jag skippar det ;p Får väl missa när Newcastle storspelar ikväll. Haha Lvps match skulle jag ändå inte få kolla där ;P






Vad underbart med sommar!
Milka, sommaren var toppen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela