If it makes u happy, it can't be that bad.

Publicerad 2010-11-27 19:21:35 i Allmänt,

We ignore the ones who adore us,
adore the ones who ignore us,
love the ones who hurt us
and hurt the ones that love us.


Here you come again, lookin' better than a body has a right to. ;)


Vad jag känner mig poetisk idag. Alltså inte för att jag skrivit det där, så bra är jag inte haha. Men känner liksom att allt är så jävla passande just idag! ;) hihi. Nu ska jag fixa mig lite sen ska jag ta och göra något vettigt.

Bakade förresten inte kokostosca, skräll haaha. Emil ville baka pepparkakor, så vi gjorde det istället, blev fyra plåtar, asgoda var dom också! :)

Kommentarer

Postat av: Svonni

Publicerad 2010-11-27 20:00:07

klart du får snygging!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela