I rymden finns känslor!

Publicerad 2010-11-22 22:29:53 i Allmänt,

Alltid lika kul!

Skulle skriva en rolig mening från filmen, men kommer tusan inte ihåg hur det var nu igen haha. Så är det när man har minne som en fisk ;p


Har lekt/spelat Galen panna med Emma & Johan, sen kollat lite Pensionärsjävlar med dom. Men nu ska jag soova så jag orkar upp imorgon!


Tänkte skriva igår kväll att det är en så underbar känsla att gå och lägga sig i sängen och vara glad och nöjd med dagen som varit, och lägga sig med förväntningar och förhoppningar inför dagen som kommer. Så var det igår kväll. Inget kunde bli bättre! Nästan, för när jag redan känt det så där bra och just somnat ringer Milka mig och är urgullig och gör mig på ännu bättre humör hur det nu var möjligt. ;) Ord kan inte beskriva hur grym hon är!

Jag måste alltid ha något att se fram emot. Och nu längtar jag till imorgon, då är det kalas, innebandy och Desperate Housewives! ;) Godnatt!

Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-11-23 17:54:40

hihi sötis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela