H&M

Publicerad 2010-11-18 22:52:39 i Allmänt,

Super skön dag! Killarna skulle åka hem redan klockan två så jag fick gå redan efter ett, drog till ivn och köttade lite på backen m Magnus haha.

Sen har jag hunnit med att övningsköra och vara till Ellinor, träna och tänkt beställa kläder.
Började med att jag gjorde en önskelista på H&M, som tillslut vara uppe i 3000kr, så jag bestämde mig för att fundera över innebandyn, och när jag kom hem så hade massa saker blivit utsålt, så plockade jag bort lite till och slutade sen på 1000kr, går till kassan där jag tog bort lite till och helt plötsligt hade jag kvar en jacka, en skjorta och en tunika, haha värt! Då orkade jag inte beställa alls ;p fan vad störd jag är.

Nu ska jag tusan gå och duscha, men jag har liksom bara inte orkat ännu, datorn var så underhållande ;) Och det gör ingenting, för imorgon är jag leeeeedig! Lite jag ska sova, sen äta en fet frukost och om jag orkar så ska jag gå och vara med på idrotten, för det är yoga och det har jag aldrig testat! :)

Jag känner stressen, måste smida en plan, men jag har inte en aning om hur det ska gå till, och det måste ske snart! ;) puss godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela