dagens problem..

Publicerad 2010-11-06 11:27:15 i Allmänt,

Varför ska man ha sådan beslutsångest!?! Okej om det handlar om att typ resa jorden runt eller gifta sig, men jag menar, ska jag gå på gymmet eller inte?! Hahaha..

Jag tänkte det, men jag känner mig så jävla sliten så jag vill duscha innan jag går ut, men det är ju onödigt att gå och duscha för att gå på gym1! ;D hah jag har fan psykiska problem.

Hur det än blir så ska jag iallafall hinna se volleyboll, och så fick jag lust att gå till kyrkogården en sväng och titta, fast det kanske är mysigare på kvällen när det är mörkt och man ser alla ljus? :)
Nej nu börjar jag tänka för mycket igen. Gör det man känner för, just när man känner för det!
Det har jag lärt mig av en vettig person, och det är jäkligt bra sagt tycker jag. Man ska inte tänka så mycket innan, och inte efter heller. Har man mått bra av att göra något ska man komma ihåg det. Inte tänka att det kanske aldrig händer igen. Det fick dig att le, så var glad! ;) Nu lever jag livet. Och då har jag inte tid att sitta här och slösa tid. Måste fånga dagen! Ajöss mina vänner ;)

Kommentarer

Postat av: elli

Publicerad 2010-11-06 14:13:29

Jävlar vad du slösar tid här om du nu ska "fånga dagen" tro mig... Dina dagar rymmer ju för fan xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela