Be & Co

Publicerad 2010-11-15 16:30:01 i Allmänt,

lappfittorna vann igår. Ja, det var minsann rejält bränsle för att få upp viljan igen. Det var bra kämpat tjejer! Men hädanefter tror jag att vi klarar oss utan sånt där barnsligt.

Var ärligt talat helt död igår ikväll när vi kom hem, just så jag orkade packa upp väskan och leta fram mina verktyg och allt till idag.
Tanken var ju att jag skulle börja klockan sju, hade jag själv bestämt. Men jag insåg att jag inte kommer orka så klockan åtta knallade jag in i hettan på sjukan istället!
Har slitit som ett djur hela dagen, förutom kaffepauserna haha, kanske borde börja dricka kaffe? och kanske borde lära mig finska? Så jag åtminstone hänger med i snacket.
Egentligen är det bara två unga elare jag är med, men det är målare, mattläggare, snickare och allt möjligt där, så är typ 15 gubbar till och jag där ;p
Kan ju garantera att jag kommer ha armmuskler efter tre veckor där, redan helt slut efter idag. Fick börja direkt med att koppla två vägguttag högt upp på väggen sen har vi dragit kablar i taket i flera timmar :p Jösses! Men kul är det! :)

Nu har jag ätit och snart ska jag iväg till kyrkanshus och jobba, kan säga som så att jag lär vara äckligt trött och sova ruskigt gott inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela