Äntligen!

Publicerad 2010-11-16 22:30:17 i Allmänt,

Nu har äntligen hela dagen gått och någon bröt isen på facebook så jag ska ju inte vara sämre jag heller!
Milka fyller år idag! Och det har (inte?!?) firats?! Fy bubblan att jag inte fått någon tårtinbjudanavdigidag Milka!
Men jag vet ju att vi ses imorgon, då blir det askalas! ;) haha där var jag fiffig va? ;)


Nej, måste bara säga damn it! så skönt att träna! Kändes som att allt, för en gångs skull, flöt på ganska bra idag. Kunde koncentrera mig genom hela träningen och jag måste säga att jag vet inte varsifrån min energi kom, jag har varit på super bra humör hela dagen! Kan ju bero på att livet leker ;)

Vad trist om inte alla är lika glada som jag, hihi pusss och en bamse kram till er som känner er nere idag. Gör inte det, det finns så mycket roligt i livet! ;)
Godnatt :D

 

HÄR ÄR EN BILD SOM JAG VAR TVUNGEN ATT TA BORT. ;)

 

Hihi lite gammal kanske, men grattis Milka!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2010-11-17 16:31:41

du är utmanad

Postat av: milka

Publicerad 2010-11-17 22:05:13

FYFAN VILKEN FUL BILD!!!! SKIT NER DIG DIN FIS!!!!!!!!! TA BORT DEN!



tack btw. ;)

Postat av: milka

Publicerad 2010-11-17 22:47:34

Nu känns det bra. PUSS!! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela