wuuuunderbaaar!

Publicerad 2010-05-10 20:42:44 i Allmänt,

Hittade sötaste klänningen ever liksom! ;)

Åhh, jag vill gå ut nian igen så man får ha en fin vit klänning på sig. Värt att gå ut ettan. Typ inte ens nödvändigt att gå till kyrkan. Ah jag vill gå ut trean!

Den här klänningen var ju bara för härlig och kolla skorna! älska dom!! ;o ♥

Den är ju bara såå jag så det är inte sant. Men samtidigt är den så lite som det bara kan bli, jag. Men det är precis en sån där klänning jag tycker om, och vill att typ mina tärnor ska ha på mitt bröllop. Men d skulle kanske inte kännas bekvämt att ha på den själv? ;/
Men jag blev gryymt sugen på att beställa den. Funderar på om man kan ha en kort klänning på balen? Den som hänger i min garderob just nu är ju en riktig balklänning men den är lite tight liksom. Men aja, har ju en månad på mig att träna haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela