Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?

Publicerad 2010-05-20 23:29:42 i Allmänt,


Alltså veckorna bara flyger iväg. Det är ju bara måndag och fredag hela tiden känns det som.


Slutade efter tre idag, då gick jag hem och la mig på studsmattan och solade medan jag läste. Haha var in och åt och sen när jag gick ut igen somnade jag där. Vaknade av att det blev lite kyligt så gick in och bytte om och sen for jag på innebandyn.
Var riktig hurtig och spelade i över två timmar!
Skulle sluta redan halv nio men då tvingade dom mig o Evert att spela 45 min till haha..

Men nu är allt packat och klart, måste bara komma ihåg att packa ner tandborste och tandkräm. Och ta med kudden imorgon. Ska till skolan och göra matte nationella sen åker vi till Boden kring tio/elva. Jag, Emma, Atle och Adam. Dom andra åker tidigare. Får se om vi hinner bada, annars blir d bowling och bio :) på lördag ska vi shooooppa! Måste kolla smycken och skor till balen. Haha Atle får vara smakråd (;


 

Och vet ni vad?! Nu har jag bara 170 sidor kvar av boken. Kul va? :)

eller så inte.

Bokanalysen ska vara inne om en vecka (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela