I like it upside down

Publicerad 2010-05-04 00:33:16 i Allmänt,

Jag säger Hejhej! Vilken underbar dag det é, då man kan vara tsm ;)



Idag insåg jag hur glad jag är över att jag jobbar i kyrkanshus.
Jag älskar dom där små busfröna som alla är så olika.
Dom får en att bara vara. (:

Efter jobbet så for jag och hälsade på Elin, haha kiosken har tusan blivit det nya 'stället' i pajala ;)

Sen hem och käka, for och handlade med Emma, Emil och Johan. Sen har jag typ kollat tv resten av kvällen. Tills den gulliga Milka skriver o frågar om jag vill ut på en cykeltur! hihi min kväll blev räddad ;) har varit ute i över en och en halv timme igen. Så d var dags för täckisar och dunjacka, haha och vet ni vad? Jag såg ut som världens pöllö, men vet ni vad? I don't care! :D och ett tredje vet ni vad? d var fan inte jag som sa så där. Hahah, ofta jag går ut så där? aa, väl bara att acceptera att d är kallt i pajala ännu ;)

Nej nu har jag börjat svamla igen. DAgs att gå och sova! ;p

Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-05-04 18:13:00

Efter att jag övertalat dig om att du inte såg ut som en fet köttbulle - då sa du, I don't care. Kanske? ;) haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela