And I don't know why..

Publicerad 2010-05-02 19:50:40 i Allmänt,

Hahah vilken kväll!
Var hos Kristofer först ett helt gäng, sen knallade vi till skolvägen. Jag gick upp en sväng o hälsade på Martin och hela companiet, men hann bara vara där typ tio min innan dom for till krogen. Så vi var ute och åkte bil några stycken, sen var vi ju in till Marre jag o Milka. Sen har jag varit ute o promenerat, lite väl kallt om fötterna när man går m tygskor och d snöar ;s
Sen skulle Marre köra hem mig men d blev lite stopp här o var för att plocka upp andra på vägen. Hämtade ett gäng från krogen kring halv fyra o sen fick jag äntligen fara hem, men det blev inte så mycket sovande iaf när man inte var själv. Steg upp efter elva när Milka skrev o väckte mig. Sen kom Jullan o milski o hälsade på kring tre :)

Nä nu ska jag gå och äta något. Är som jätte hungrig, men ändå mätt?! ;/
Ikväll blir det dunderavslutning på den här helgen med film och en Milka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela