What goes around, comes around.

Publicerad 2010-05-17 18:09:54 i Allmänt,


Jag måste ju vara den mest nördigaste personen någonsin. Haha.


Vi missade idrotten, på riavallen! :( pga någon föreläsning om unga företagare i folketshus.
Så när jag kom hem for jag ut och sprang sen var jag på gymmet och körde få repetitioner på hela kroppen. Ben, mage/rygg, armar/axlar. Då får jag vila imorgon och så kan jag gå tillbaka på onsdag och köra lite mage/rygg & rumpa/ben. Köpte ett tre veckors kort idag förresten haha. D finns egentligen inte men han sa att jag kan få det :p

Men till saken då, nu när jag kom hem från gym1, (jag sprang därifrån, även om d inte är skärskilt långt ;), så åt jag och gick sedan hit upp på datorn, för jag ids inte duscha än, ifall jag och Ellinor ska till fotbollsplanen med några.
Så då gick jag hit till rummet och hade inget att göra haha så då bättrade jag på mina Pi-kunskaper. HAHAH!
Nu kan jag 30 decimaler efter 3an ;) hahah då har man mycket att göra alltså!!. Nu ska jag kolla lite till ;p
Sen ringer jag Ellinor :)

För att göra det hela mycket roligare så sitter jag och lyssnar på min & Julias nya favoritlåt, Kom-Timoteij! hahah ;)
Allt blir så mycket somrigare med den och Oh boy med Peps ;p





 

Hahah hittade den här bilden på google. Det är ju vi!!

från vänster (pilarna), Julia, Sanna, Evelina, Ida-Marie, jag, Sandra, Mirjam, Elisabeth, Evert & Niko.

Kommentarer

Postat av: Henriikka

Publicerad 2010-05-17 19:24:33

åå jag där först från vänster :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela