u're indecisive

Publicerad 2010-05-12 12:09:38 i Allmänt,

Jag klarade mig. Fick 40/60 på NK provet haha. Godkänt iallafall. Spela roll, lär ju bara få G i betyg men d räcker gott och väl för mig :p
Och imorse gjorde vi ju matte nationella, första delen var faktiskt ganska enkel, men sen mvg uppgiften på andra delen var ju ett jäkla mörker. Kunde fan inte ett piss. Störande att alla MVG uppgifterna hängde ihop, kunde man inte en så kunde man typ inte någon. Dom borde ju ha olika grejer så man kan lösa någon iallafall och få något mvg poäng.. :(

Nu har vi bara svenska sen får vi heeelg. Det gillar jag faktiskt. (;
puss

Kommentarer

Postat av: Amandaa L

Publicerad 2010-05-12 21:40:56

Hahahahhahahaha, jag kunde ju inte heller, det var skit kul ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela