Never ever be apart ;)

Publicerad 2010-05-25 13:23:35 i Allmänt,

Hahah Julia du kan ju alltid hoppas på motsatsen om du vill men jag springer fan tusen mil om så behövs men jag ska ha på den! (; om jag så måste hålla andan hela kvällen hahah.


Har just blivit klar med svenska fördjupningen!! Ni ska veta hur underbart det känns. Jag är faktiskt riktigt nöjd :)
Nu har jag bara kvar :

Bokanalys, fredag
Matematik prov kap 1, B
Elkompetens prov kap 8-12
Svenska uppgifter, komplettering   (och jag fick faktiskt godkänt men alla ska göra om iaf haha ;)

Sen är vi klar med ettan. Ni vet inte hur underbart det är.
Jag vill verkligen få sommarlov nu men jag vill aldrig sluta skolan, tänk att inte få komma tillbaka till hösten. Ja, vi har då tur som har två år kvar, tänk vad trist att börja jobba.
Liite vi ska ösa i tvåan och trean. Sedan ska jag bli konditor efter gymnasiet ;) haha

Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-05-25 16:51:58

Vadå för klänning? har du nån ny? ;)



Och baka en sån där i nedanstående inlägg, jag vill smaka ;) hihi!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela