Live your life

Publicerad 2010-05-05 18:12:41 i Allmänt,

svar till Mmm; Haha jag har inte smakat någon av dom ännu. Men d lär jag ju göra inom en snar framtid. Bara synd att alla nya smakerna är så fruktansvärt dyra :D



Jag har ju ett toppen liv. Bara massa härliga människor runt om mig hela tiden. Låter det inte fantastiskt?
Även om jag saknar vissa delar och vissa personer så klarar jag mig galant så här. För alla som finns runt om mig tycker om mig för den jag är, jag kan vara mig själv och behöver inte tänka på vad dom tycker om mig.
Skulle dom inte gilla mig så är d synd för dom. Men jag är säker på att alla dom bästa inte skulle lämna mig även om jag är lite psyk ibland, lr om jag ser ut som ett hullu, lr om jag är lite för självupptagen. ;) för d är ju jag. :)

Men varför jag kom in på det var för att jag faktiskt så länge har gått och alltid velat ha mer och mer. Jag blir aldrig nöjd. Men ju äldre jag blir ju mer har jag börjat inse att jag är nöjd som det är. Klart att jag fortfarande vill ha saker och pengar och alltmöjligt. Men jag klarar mig med det jag har. För jag har underbara människor att dela det lilla jag har med :) vem ska jag annars visa mina diamanter och alla bilar och stora hus till om jag inte har några vänner lr familj?

Johan, Emma och Emil har städat mitt rum idag. Sjukt snällt :) sen har jag bakat cupcakes. Har inte smakat ännu för jag ska äta lite mat först. Sen ska jag till solariet med Elin. Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela