Julia kommer idag (;

Publicerad 2010-05-12 13:47:51 i Allmänt,

Jag vet inte varför men var helt seg och surig hela förmiddagen. Men sen på lunchen kom Milka och hälsade på mig. Då blev jag glad igen. Det går bara inte att vara sur när man är med henne. Hon är så gullig som kommer hit och får sina psykryck så det smittar av sig så man blir alldeles till sig (;
 
Sen skickade hon en liten text till mig, hon tyckte att den stämde ganska bra in på mig. haha hmm ;)

Baby it's all or nothing now
I don't wanna run and I cant walk out
you're breaking my heart if you leave me now
don't wanna wait for ever
Who do you think you're fooling
Who do you think you're fooling
Baby it's all or nothing,
baby it's all or nothing now


Nä nu kanske det är på tiden att gå hem. Har slutat för en timme sen, men jag har suttit kvar och jobbat med svenskan och data excell. Nej jag är inte så duktig så jag jobbar över i en timme men vi skulle egentligen ha slutat kvart över så jag har bara jobbat över lite ;) haha pusss

Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-05-12 17:59:33

hihi puss på dig! ;*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela