Jag önskar att mitt förnuft och mina känslor kunde samarbeta nångång.

Publicerad 2010-05-16 15:53:49 i Allmänt,


Solsolsol! gud så underbart. Tack för att du finns! även här uppe i norrland!


Har varit i kyrkan idag igen. Först var det familjegudstjänst, sen hade barngrupperna avslutning på kyrkanshus.  Grillade korv och satt där ute ett tag. :)
När jag kom hem gick jag ut och la mig på studsmattan på dirre o sola ;)
Har legat där i nästan två timmar. Snacka om skönt. Så skönt att jag råkade somna haha.
Nu ska jag ringa Ellinor och fråga om hon vill följa med till byn en sväng. Jag vill ut!
Jag har vart så less hela dagen. Jag tycker att jag förtjänar bättre, men d är ju vad jag själv tycker. Jag kanske är en egoist.?

Ikväll ska vi äta tacos hela bunten, haha även om vi bara är 6 stycken här hemma så känns det som att vi är ett helt compani:)



Til now, I always got by on my own
I never really cared until I met you
And now it chills me to the bone
How do I get you alone?


I guess nothing can last forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela