Jag har gjort ett sl

Publicerad 2010-05-06 16:51:29 i Allmänt,

Jag har gjort ett slutprov på alla svenska orden. Gick ju faktiskt ganska bra. Tror jag iallafall :)

Sen har jag packat alla väskor när jag kom hem.
Ska bli riktigt skönt att åka iväg ett tag. Även om det bara är över helgen.
Imorgon klockan fyra åker vi till Strömssund med alla konfirmander. På lördag kommer Sanna o hennes mamma och plockar upp mig därifrån så åker vi på uttagningen i Sävast.
Sen lämnar dom av mig i Boden där alla från lägret är och badar. Sen blir det en natt till i Strömssund och sen kommer vi hem på söndag :)

Jag kommer inte att ha med mig datorn så jag skulle bli riktigt happy om ni kunde skriva sms istället ;)

 

HAH jag ser ut som världens tjockis och helt yberglad men haha kolla på Chris istället ;)

O Cams rumpa syns där bak ;) grr Elin haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela