It's like an angel came by, and took me to heaven.

Publicerad 2010-05-19 18:20:41 i Allmänt,

Provet gick så där, tror inte jag klarade godkänt men d gör ingenting, för vi får göra om det isåfall. Och haha, jag hade ju missat att kolla en film om ordklasserna som hon hade skickat på mailen, alla killarna hade ju kollat den men jag måste ha råkat radera den för den hade hamnat i skräpposten för den hade någon fil som datorn varnade för :p
Men jag skrev allt jag kunde iallafall, det var duktigt tycker jag för det var extremt jobbigt. Massa massa uppgifter som var likadana, man skulle bara skriva så mycket man kunde om flera ord. trist.

När jag kom hem dammsög jag och skurade! och så hann jag ta bort lakanen.
Sen var Milka här en sväng, vi smakade på min cheesecake (jag har bestämt att d är bra om jag inte äter godis på veckorna, och inte lika mycket fika haha;) ). Den var lite fryst så skeden råkade böja sig. haha.

 




For till kyrkanshus och skulle planera ungdomsresan som är ihelg, det var bara jag, Adam, Atle och Caroline som var där så vi fick mat från Joels catering, mums!! och så fixade vi lite och satt sedan och pratade om allt möjligt. Kom hem för en timme sen kanske, har nu satt nya lakan i sängen och ni ska bara veta hur underbart det känns.
Allt är på topp idag. ! :) o Milka är så bäst. hahaha

Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-05-19 22:46:50

åhå, det lät bra ;) haha gullis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela