If u don't believe u don't belong

Publicerad 2010-05-10 20:59:18 i Allmänt,

Förresten så kommer nu min dag! :)

Först skolan som ni då vet. Vi hade fritt val på idrotten så vi valde att spela volleyboll, det var riktigt skoj. speciellt eftersom att mitt lag vann och slapp städa bort ;)
Sen på svenskan så fick vi gå iväg och arbeta med våran fördjupning så jag gick till datasalen och satt och jobbade i en timme o tio minuter. Duktigt av mig. Jag jobbade över i tjugo minuter alltså! :)

Sen när jag kom hem slängde jag i mig en liten yoghurt och ett äpple, sen for jag ut och sprang. Blev kanske fyra kilometer, men gudars så varmt det var! sista biten höll jag på dö, solen bara stekte och jag hade vantar på mig haha fick typ panik när jag var i kvarteret ;D

Såååå åt jag middag och sen blev d ultra tan med Milski ;) och eftersom att jag beslutat mig för att inte äta godis och fikabröd under veckorna fram tills sommaren så for vi och köpte frukt istället. Köpte vatten- och galiamelon! mums! ♥ for till mig och käkade det och ananas!

Nu ska jag gå och ta en duschis, sen blir det att fixa något åt mitt sockerbehov, funderar på att lära mig dricka thé? usch tanken av d får mig att rysa.
Det kommer att bli fyra låånga veckor. För ni vet inte hur mycket fika jag egentligen äter så d blir tungt att vara utan. Och det blir ju inte bättre av att jag bakar hela tiden. Men d kan jag ju inte sluta med för jag älskar ju att göra det. Älskar att testa nya saker osv. Och nu hade jag ju planer på att testa göra en maräng/dumlefluff m jordgubbsfromagé tårta! Men jag får göra det till helgen, för då får jag äta :)

Nej vi kanske hörs senare. PUUSSSSPUSSS PUSS ;) hahaha fan vad jag är psyk. någon som kanske vill ta och skriva o göra mig mer hypad? ;) jepp du, precis du o du dudu dududu tveka inte! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela