I can't tell you something that ain't real (:

Publicerad 2010-05-04 22:50:23 i Allmänt,


Har jag skrivit på hela dagen?
Känns så tomt. Men kom just på att jag skrev hej imorse ;)

Efter skolan så for jag och Emma på LunaMia, Sportringen och konsum. Tog hem två målvaktsskor på prov. Mina är ju lite sönder och måste ju ha proffs skor på lördag ;)

Nä, idag hade jag faktiskt inte så mycket mer att säga.
Har varit och övningskört lite, fick motorstopp haha, första gången på ett tag, d var tusan svårt att köra m fammos bil när den hade choke och massa gamla grejer. Typ manuella lampor. haha
Sen var d spel, singstar och Desperate Housewives hos Adam med han, Elina, Sandra, Rebecca och Anna :)

Nej, nu ska jag ta och äta en jätte god kaka som finns kvar i frysen. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela