Fire burning

Publicerad 2010-05-26 22:40:31 i Allmänt,


Kom kom kom

Medan som-som-sommaren ännu hänger sig kvar
Medan natten ännu är ljum
Och vår längtan lockar och drar
Kom kom kom
Det finns dom dom dom som ser chansen glida förbi
Ta min hand så gör vi allt det som dom låter bli

Kom med mig, kom
Kom med mig, kom

Allt man skjuter upp till sen
Vem vet när vi ses igen
För hösten knappar in
Det går så väldigt fort
Så lägg din hand i min
Så vi får nånting gjort



HAr varit riktigt duktig idag, läste ju som jag skulle, sen joggade jag till gymmet, tränade mage/rygg och ben.
Sen körde jag en kort sväng på cykeln men körde intervaller så det blev sjukt tungt.

Sen sa Milka åt mig att jag kanske inte ska skriva allt vad som händer i mitt liv här på bloggen. Haha. Jag måste vara lite mystisk. hohoh ;)

Så resten av kvällen=Milka.! ;) nu får ni fundera lite själv vad vi pysslade med hah.


Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-05-27 17:24:58

HAHAHAHA vilken bild! Jag måste få resten av bilderna ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela