Every day, every night

Publicerad 2010-05-06 13:10:02 i Allmänt,

Har ju glömt att säga att jag har fått mina två jackor. En svart vindjacka och en jeansjacka och mina pilotbrillor i veckan. Gick faktiskt snabbt den här gången. Trodde dom skulle komma i slutet på maj. :)

Sen har jag köpt nya inneskor nu. Dom är fula, vita, billiga, plastiga, hårda haha. Men känns ovärt att köpa snygga o dyra när dom ändå slits sönder när jag glider på golvet i mål ;D så måste ju köpa nya varje säsong.


Jag letade en bild på min svarta jacka men då hittade jag en sån här färdigplockad bild.
Tyckte att det var ganska fräsiga träningskläder det här. T-shirten är väl inte riktigt jag men det andra var riktigt nice! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela