Better than all the rest (;

Publicerad 2010-05-29 12:31:06 i Allmänt,

 

 

HAhaH vilken kväll. Vilken dag. Vilken natt!

 

Jag och Milka hann göra så mycket igår så det känns som att det var en hel vecka.

Vi bakade ju som sagt, sjöng Singstar, jag kollade film, sen skulle vi spela brännboll men väl på rian ångrade så många sig så det blev inget. Jag, Milka o Marre satt och öste Amy Diamond i kottens bil så batteriet nästan tog slut hah.

 

Sen fick jag och Andreas revansch i kubb! fast Martin Sjöberg var också i vårt lag den här gången. Och vi tre vann!! Mot Milka, Alexander och Kotten. :D aaha aaha aaha, det var ju verkligen min förtjänst, hohoho.

Film och sen har vi psykat som fan i baksätet till Metallica, jag och Milka. Sjöberg tyckte nog vi var ganska störda. ;p

Kommentarer

Postat av: Anders

Publicerad 2010-05-29 13:57:09

Det hade nog jag också tyckt ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela