applause!

Publicerad 2010-05-13 16:21:12 i Allmänt,

Vilken dag. o den är inte över för den delen heller (;

Steg upp halv åtta kanske, duschade, sprang o letade kläder i hundra år, åt frukost och sen for jag till kyrkan.
Det var jätte fint när dom sjöng, nog för att man bara hörde en typ hela tiden. Och när Alexandra sjöng, liite jag fick gåshud.

När jag kom hem från kyrkan åt jag lite sen for jag ut o övningskörde. hihi tränade start-i-backe nere på strandvägen och hör och hänpa! Jag fick inte ett enda motorstopp! ;o :D Sen vågade jag köra i byn igen, har varit lite rädd för OK korsningen sen d hände en liten olycka där hihi men nu körde jag ;)

Nu ska jag ner och hjälpa mamma med maten. Vi ska ha finmiddag klockan fem. mys. Efter maten ska jag göra glassofour. sen gott men vi ser ju om jag ids äta, d var ju inte meningen att d skulle bli så här ;)





Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-13 16:51:59

lina, det heter kärringstopp ;)

Postat av: anneläy

Publicerad 2010-05-13 20:04:39

MERA BILDER!

Postat av: Amandaa L

Publicerad 2010-05-13 21:57:45

Mina favoriter! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela