Polis polis potatisgris.

Publicerad 2010-03-24 23:21:59 i Allmänt,



Idag har jag som sagt jobbat. Det var inte så mycket att göra, d flesta for ut och sålde kakor till sin resa o jag blev kvar och spelade Labytinth med två stycken.
Sen övningskörde jag till och från Irene, vi var in och fikade en sväng.
Jag hade inget legg med men jag tänkte att vem tusan blir stoppad i pajala. Men så far jag hem och byter kläder och sen körde vi till byn, jag som oroade mig för hur jag skulle svänga in på café parkeringen, satt och tjatade på mamma att säga vad jag skulle göra. Så sa hon att jag har ett annat problem, haha så vinkade polisen in mig just vid cafét så det var bara att stanna, vare sig jag kunde lr inte.
Haha!
Alf kom fram till bilen och sen när han såg att d var jag som körde så började han prata om det istället för att vara som en läskig polis ;) haha. Sen fick jag blåsa och jag såg Milka & Julia sitta i fönstret på fiket och kolla ut o skratta åt mig. haaha dom förstod nog hur nervös jag var ;)
när jag blåst klart stod det NEG så d var ju ingen fara, men jag var ändå helt skakis under tiden vi fikade ;)

Nu ska jag gå och sova. Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela